Noutati

Gemenele Olsen, in razboi? Mary Kate si Ashley Olsen incearca din rasputeri sa se evite una pe ...

Timbaland s-a casatorit Producatorul muzical Timbaland (37), care s-a casatorit cu agentul de ...

Portia de Rossi si Ellen DeGeneres au stabilit data nuntii Actrita Portia de Rossi si comediana Ellen DeGeneres au stabilit data ...

Kate Moss, cu sanii goi in Turcia Deschiderea oficiala a expozitiei Tales of the Subconcious din ...

mai mult

 

Tips & Tricks

 

Sondaj

Cand ti-ai facut ultima oara un set complet de analize?

acum 6 luni
acum un an
acum cativa ani
nu mai retin

 

Concurs

Health & Family zone

Vinul rosu ne mentine tineri

Vinul rosu si strugurii protejeaza inima impotriva efectelor imbatranirii, datorita resveratrolului aflat in componenta lor, se arata intr-un studiu derulat de Universitatea Wisconsin, SUA.

Resveratrolul, substanta ce se gaseste in mod natural in struguri si vin rosu, se pare ca influenteaza procesul de imbatranire actionand la nivel genetic. Concret, acesta protejeaza inima de afectiunile ce survin odata cu inaintarea in varsta.

Aceasta descoperire ar putea face lumina in cazul asa-zisului “Paradox francez” ce naste semne de intrebare cu privire la dieta tipic frantuzeasca bazata pe grasimi saturate, cu ajutorul careia francezii isi mentin sanatatea cardiaca la cote maxime. Explicatia consta in consumul unui pahar de vin rosu la mesele principale.

Recentele studii efectuate la Wisconsin au avut in vedere in principal persoanele aflate la varsta a doua, in cazul carora administrarea resveratrolului in doze mici reproduce intocmai beneficiile dietelor reduse caloric.

In concluzie, specialistii atrag atentia ca un pahar de vin, o portie de struguri sau un supliment natural continand resveratrol in cantitati reduse ar putea sa devina cheia catre intarzierea imbatranirii cordului.

Articol exclusiv online.
 

 

Newsletter


Abonament

Beneficiaza de ofertele noastre de abonare:
trimitand acest talon
sau online aici