Noutati

Gemenele Olsen, in razboi? Mary Kate si Ashley Olsen incearca din rasputeri sa se evite una pe ...

Timbaland s-a casatorit Producatorul muzical Timbaland (37), care s-a casatorit cu agentul de ...

Portia de Rossi si Ellen DeGeneres au stabilit data nuntii Actrita Portia de Rossi si comediana Ellen DeGeneres au stabilit data ...

Kate Moss, cu sanii goi in Turcia Deschiderea oficiala a expozitiei Tales of the Subconcious din ...

mai mult

 

Tips & Tricks

 

Sondaj

Cand ti-ai facut ultima oara un set complet de analize?

acum 6 luni
acum un an
acum cativa ani
nu mai retin

 

Concurs

Health & Family zone

Cresa fereste copiii de leucemie

Copiii care merg la cresa sau sunt ingrijiti de bona prezinta cu 30% mai putine riscuri de a se imbolnavi de leucemie, au desco­pe­rit cercetatorii americani. Au fost facute 14 studii la care au participat 6.108 copii suferind de leucemie si 13.704 copii sanatosi.

Expertii cred ca exista doua elemente care declanseaza leucemia la copii, una dintre cele mai comune forme de cancer al sângelui la persoanele tinere in lumea industrializata. Primul – o mutatie genetica, care se produce in uter. A doua – o infectie contractata de copiii foarte mici, care ar antrena un raspuns „eronat” din partea sistemului imunitar. Iar testarea acestui sistem prin raceli si alte maladii benigne de care copiii se imbolnavesc la cresa sau frecventând alti copii poate elimina acest al doilea element.

Lasa-l sa se umfle de somn…

Bebelusii care dorm mai putin de 12 ore pe zi prezinta mai multe riscuri de a deveni obezi pâna la implinirea vârstei de 3 ani fata de copiii care dorm suficient, potrivit unui studiu realizat in SUA.

Copiii care dorm mai putin de 12 ore si sunt si lasati in fata televizorului timp de minimum 2 ore prezinta cu 16% mai multe riscuri de a deveni obezi. Specialistii cred ca lipsa de somn are efect asupra hormonilor asociati cu foa­mea si utilizarea energiei corpului. La studiu, au participat 915 perechi mama-bebelus. Este primul care a analizat efectele somnului insuficient asupra copiilor foarte mici.


As dori meniul pentru baietel, va rog!

Alimentatia mamei poate influenta sexul viitorului copil, spun medicii britanici care au facut un studiu din care reiese ca alimen­tele cu un aport caloric mare consumate de vii­toarele mame inainte de conceperea unui copil pot influenta sexul bebelusului. La studiu, au participat 740 de femei insarcinate. 56% dintre cele care aveau dieta alimentara cea mai bogata din punct de vedere energetic au nascut baieti, fata de doar 45% dintre cele care au avut aportul caloric cel mai scazut. Cercetatorii au mai descoperit o puternica relatie intre consumul de cereale la micul dejun si conceperea unui baiat.

Foto: GULIVER

 

Articol de Andra Nastase aparut in: nr.32/iunie2008

 

Newsletter


Abonament

Beneficiaza de ofertele noastre de abonare:
trimitand acest talon
sau online aici