Noutati

Gemenele Olsen, in razboi? Mary Kate si Ashley Olsen incearca din rasputeri sa se evite una pe ...

Timbaland s-a casatorit Producatorul muzical Timbaland (37), care s-a casatorit cu agentul de ...

Portia de Rossi si Ellen DeGeneres au stabilit data nuntii Actrita Portia de Rossi si comediana Ellen DeGeneres au stabilit data ...

Kate Moss, cu sanii goi in Turcia Deschiderea oficiala a expozitiei Tales of the Subconcious din ...

mai mult

 

Tips & Tricks

 

Sondaj

Cand ti-ai facut ultima oara un set complet de analize?

acum 6 luni
acum un an
acum cativa ani
nu mai retin

 

Concurs

Health & Family zone

Cola decalcifiaza oasele

Daca pana acum se stia ca un pahar sau doua de Cola pe zi afecteaza stomacul, ultimele cercetari au mai adaugat o tinta pe lista "victimelor" delicioasei bauturi: sistemul osos.

Sucurile carbogazoase au fost asociate cu o scadere a densitatii masei osoase la copii, potrivit cercetarilor derulate de Centrul de Osteoporoza din cadrul Universitatii  Connecticut, SUA. Medicii atrag atentia in mod special asupra celei mai populare dintre acestea: Cola.

Mentionata drept cea mai periculoasa dintre bauturile acidulate, ca urmare a continutului de cofeina si acid fosforic, Cola determina un risc crescut de osteoporoza in cazul adultilor, iar explicatia consta in incapacitatea consumatorilor de a asimila suficient calciu si vitamina D. Acidul fosforic prezent in Cola poate crea un dezechilibru la nivelul organismului care, in mod normal, incearca sa neutralizeze acest acid folosindu-se de rezervele de calciu. Iar atunci cand trecem pe o dieta care nu contine suficient calciu, corpul va lua calciu chiar din oase. In plus, daca aceasta dieta saraca in calciu este dublata de un consum exagerat de Cola, riscul de decalcifiere osoasa este mult mai mare.

Articol exclusiv online.

 

 

Newsletter


Abonament

Beneficiaza de ofertele noastre de abonare:
trimitand acest talon
sau online aici