Mancati rosii ca sa nu fiti rosii!
Persoanele care consuma zilnic rosii, in orice forma, isi protejeaza pielea de efectele nocive ale razelor solare, care pot provoca arsuri si riduri, au descoperit cercetatorii britanici. Potrivit expertilor de la Universitatile din Manchester si Newcastle, pizza si spaghetele bolognese ar putea constitui noile arme impotriva arsurilor solare si a ridurilor.
Consumul de rosii creste cu 33% capacitatea de aparare a pielii
Specialistii au descoperit ca persoanele care includ in dieta zilnica 5 linguri de pasta de tomate se protejeaza mai bine impotriva efectelor nocive ale razelor ultraviolete. Acestea pot distruge celulele pielii, provocānd imbatranire prematura si chiar cancer.
Antioxidantul numit licopen este cel care imbunatateste capacitatea pielii de a se apara impotriva razelor solare. Puterea licopenului, substanta care ofera legumei culoarea rosu inchis, creste daca aceasta este gatita.
O femeie tine in viata peste 100 de diete
E o noua moda printre cercetatori sa faca studii despre cat de mult timp aloca femeile curelor de slabire. In scurt timp dupa o cercetare asemanatoare, specialistii britanici au anuntat ca ne petrecem in medie 10 ani din viata la dieta. Potrivit studiului, fiecare femeie adopta cam 2 planuri de alimentatie sanatoasa in fiecare an, fiecare dintre acestea durānd in jur de 5 saptamani. Asta inseamna o medie de 104 diete alimentare intre 18 si 70 de ani. (...)
Cititi continuarea in editia tiparita.
Foto: RED DOT
Articol de Andra Nastase aparut in: nr.33/iulie2008









