Noutati

Gemenele Olsen, in razboi? Mary Kate si Ashley Olsen incearca din rasputeri sa se evite una pe ...

Timbaland s-a casatorit Producatorul muzical Timbaland (37), care s-a casatorit cu agentul de ...

Portia de Rossi si Ellen DeGeneres au stabilit data nuntii Actrita Portia de Rossi si comediana Ellen DeGeneres au stabilit data ...

Kate Moss, cu sanii goi in Turcia Deschiderea oficiala a expozitiei Tales of the Subconcious din ...

mai mult

 

Tips & Tricks

 

Sondaj

Cand ti-ai facut ultima oara un set complet de analize?

acum 6 luni
acum un an
acum cativa ani
nu mai retin

 

Concurs

Diet & Sport zone

Doamnelor, avem o scuza!

Creierul uman este programat sa nu reziste unei tentatii dulci atunci când exista senzatia de foame, potrivit unui studiu american. El este programat sa se activeze atunci când persoanei i se ofera tentatii dulci, spun specialistii. La studiu, au participat mai multi voluntari flamânzi, carora li s-au prezentat imagini cu o gogoasa cu crema si o surubelnita. La vederea gogosii, creierul participantilor la studiu s-a activat extrem de mult, ajungând la surmenare. Dupa ce participantii s-au indopat cu pâna la 8 gogosi fiecare, fotografia cu desertul nu a mai provocat aproape nici o reactie in creier, potrivit imaginilor obtinute prin rezonanta magnetica nucleara.

S-a inecat un mit

O echipa de cercetatori din Statele Unite, din care face parte si un specialist urolog român, a catalogat drept mit ideea de a consuma zilnic mari cantitati de apa. Nici macar nu se stie de unde a aparut aceasta recomandare, spun ei. Au trecut in revista mai multe studii care sustin consumul zilnic a minimum 8 pahare de apa pentru a elimina toxinele, a preveni cresterea greutatii si a imbunatati aspectul pielii si au anuntat ca nu exista probe concrete care sa demonstreze ca un consum mare de apa este benefic. Specialistii precizeaza ca nu s-au efectuat cercetari clinice corecte care sa masoare efectele cantitatii de apa consumata asupra mentinerii greutatii.

1-1,5 litri de apa consuma zilnic corpul nostru

Ce mi-e organica, ce mi-e obisnuita… Mancarea organica nu este mai sanatoasa decât alimentele obisnuite, consumatorii fiind indusi in eroare de mentiunea ca aceste produse au calitati nutritive superioare, potrivit unui studiu britanic. Specialistii londonezi considera ca mancarea organica nu are o valoare nutritiva mai ridicata decat produsele conventionale, obtinute prin folosirea de pesticide si ingrasaminte chimice. „Este o ocazie fantastica sa faci bani folosindu-te de oameni, deoarece poti sa ridici pretul acestui tip de produse”, au precizat ei.

Foto: SHUTTERSTOCK

 

Articol de Andra Nastase aparut in: nr.31/mai2008

 

Newsletter


Abonament

Beneficiaza de ofertele noastre de abonare:
trimitand acest talon
sau online aici